Alla inlägg den 31 maj 2021

Av Helena Häll - 31 maj 2021 20:30

Idag var vi iväg och badade hela familjen på förmiddagen. Så härligt väder, men fasen vad saker man behöver ha med varje gång man ska någonstans! Men idag åkte vi iallafall till Västersjön och Max tyckte det var superkul att leka i vattnet och i sanden. Han trillade omkull några gånger också vilket resulterade i att han ofrivilligt badade några gånger i sjön! Men han va lika glad för det. Sen när vi badat klart så åt vi en bulle sen åkte vi hem och åt lunch. Och Elliot somnade inte alls på förmiddagen så de sov middag samtidigt idag! Exakt samtidigt! Så praktiskt!

Efter mellanmålet var det dags för nästa premiär, cykelpremiären! Iallafall för Max! Han fick åka bakom martin och jag och Elliot gick en promenad!

Nu ligger jag i horisontellt läge i min solstol och kämpar med att hålla mig vaken medan martin är och tränar. Han har dessutom lovat att plocka iordning och städa när han kommer hem så jag ligger väl kvar här och sluter ögonen för en stund..

#bada #badpremiär #västersjön #jönköping #cykla #cykelpremiär

Okej, då jag redo för stranden!

Max badade!

Max fångad på bild precis när han håller på att falla!

Yeah! Strandhäng!

Kaosbilden där Martin matar mig med bulle! Elliot dricker vatten och Max undrar vad som händer!

Årets cykelpremiär!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards