Alla inlägg den 30 maj 2021

Av Helena Häll - 30 maj 2021 20:14

Så idag har vi kommit till sista dagen i vår firar-helg! Idag är det nämligen morsdag! Min första morsdag som tvåbarnsmamma! Och min andra någonsin! (Eftersom morsdag redan hade hunnit vara det året som Max föddes!) men jag fick paket på morgonen av barnen! Eller ja det var martin som fixat givetvis. Jag sa till han förra veckan, jag önskar mig det här och det är ditt ansvar att köpa de från barnen. Hahaha! Men fick ett ny duschcreme och bodylotion från rituals! (Precis som jag önskat mig!) bra jobbat barnen! (Och martin!)

Sen har vi ju också firat Martins mamma och min mamma! Först fikade vi hos martins föräldrar och sen åt vi middag hos mina föräldrar! Och båda mammorna fick varsin vinflaska och varsin trisslott!

Nu är också vår firar-helg till ända och det är tur att vi är lediga imon så vi kan vila upp oss lite efter helgen! Sen blir det några veckor till sen är det två månaders semester som gäller för den här familjen! Då har vi beställt lika fint väder som vi haft den här helgen!

#firarhelg #fira #morsdag #tvåbarnsmorsa #sol #fika #middag #paket #rituals

Paketet från mina barn.. Elliot smakade bara lite på det!

Min morsdagpresent från rituals!

Mammas present!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards