Alla inlägg den 29 maj 2021

Av Helena Häll - 29 maj 2021 20:23

Idag inledde vi helgen andra firande! Det störta av helgens firanden! Vår förstfödde sons födelsedag!! Herregud vad har tiden tagit vägen? Max eller Fixar-Frasse som han också är känd som, han fyller 2år! Hur kan 2 år har gått så fort?

Så idag firande vi Max på morgonen med paket och lite sång och en ballong! Sen på eftermiddagen kom mina föräldrar, bror och Martins föräldrar och syster med ett barn och så Martins mormor och morfar också! Och så satt vi ute på vår nybyggda gård här utanför och firade Max med paj, jordgubbstårta och massa paket! Vilken dag det blev, strålande solsken och trevligt kalas! Nu sover barnen som två stockar (och förmodligen även jag och Martin med snart!) och imorgon väntar nästa firande!

#del2 #firarhelg #fixarfrasse #2år #födelsedag #kalas

Max med sin 2-års ballong!

Öppna paket!

Åh babblarna!

Kollar här Elliot så ska jag berätta vad de heter!

Födelsedagsbarnet!

Lillebror äter paj!

Kalas på uteplatsen!

Jordgubbstårta!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards