Alla inlägg den 28 maj 2021

Av Helena Häll - 28 maj 2021 21:03

Idag börjar vi vår firar-helg. Fast vi visste ju inte innan att vi kunde börja fira redan idag! (Lördag och söndag är redan inplanerade firar-dagar!) men att vi kunde börja fira redan idag fixade vi själva ikväll genom att vinna säsongsfinalen på quizet! Yiiiihooo! Grattis till oss! Det var längesen vi vann finalen nu! (De senare två finalerna har varit inställda pga pandemin) men ikväll så tog vi en liten utklassningsseger på 4-5p sådär och sopade hem varsin pokal och varsitt presentkort! Så roligt!

Annars idag har vi förberett inför morgondags födelsedag, vi slog in presenterna sisådär en dag i förväg! Hahaha! Så imon ska vi banne mig fira vår tvååring ordentligt!

Nu väntar kvällens drabbning, en omgång ticket to ride mellan mig och martin! Så en av oss lär kunna fira lite till!

#quiz #vinst #quizvinst #säsongsfinal #seger #pokal #firarhelg

Vinnarlaget för kvällen!

Pokalerna!

Även Elliot firade när vi kommit hem! Botten upp!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards