Alla inlägg den 17 maj 2021

Av Helena Häll - 17 maj 2021 20:19

Idag är det måndag men jag har trott hela dagen att det varit söndag, mest bara för vi är ledig idag med. Vi började iallafall med att imorse åka och handla, tidigt så det skulle vara lite folk (vilket det också va!) men rätt var det va inne i affären tog Max upp scannern tryckte lite på den, la den mot örat och började prata i den som en telefon. Jag fick mig ett gott skratt, så även en annan farbror som stod bredvid oss.

Vi har också idag varit i stadsparken och lekt på lekplatsen. Och på vägen hem plockade martin en vitsippa åt mig. Nawww! En liten vitsippa var det, men det är tanken som räknas och jag tog snällt hem den och satte den i vatten.
Sen lite senare på kvällen hade han dekorerat min dricka med vitsippan. Han hade blandat ett glas saft med bubbelvatten och tejpat fast vitsippan på utsidan och satt i ett sugrör! Men alltså vilken man jag har! Jag blev så glad! (Sen att Max drack upp halva mitt glas är en annan femma.. det är ju som sagt tanken som räknas!)

#fixarfrasse #icamaxi #prataiscanner #stadsparken #vitsippor #romantisk #tankensomräknas

-Ja hallå, det är Max!

Hand i hand i stadsparken!

Mor och son!

Bröderna leker!

Min dricka martin gjorde åt mig! Så fin!

Nu har de somnat sådär lika dant igen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards