Alla inlägg den 16 maj 2021

Av Helena Häll - 16 maj 2021 20:22

Idag har vi varit hos martins föräldrar på eftermiddagen. Eller rättare sagt vi har varit med Martins mamma eftersom Martins pappa åkte och jobbade precis när vi kom. Vi fick söndagsmiddag och Max satt på en vanlig köksstol och åt! Han satt som ett ljus helt still och åt sin mat. Jag blev lite rörd över han (och väldigt överraskad!) eftersom han väldigt sällan är still annars. Men stora kille satt iallafall där och åt sin potatis och köttfärslimpa. Sedan var vi ute en sväng och köpte efterätt, glass till oss vuxna och smootie till de små! Vi tog svängen förbi ankdammen, genom kyrkogården och över lustigkullen, som Max besteg tillsammans med sin pappa och farmor. Elliot och jag fick titta på! Sen lekte vi på gården en stund innan vi gick in och lekte lite till innan hemfärd. En trevlig eftermiddag helt enkelt och nu sover Max sen en stund tillbaka och Elliot kippar med ögonlocken nu med. Så nu väntar dagens nedvarvning för mig och martin, typ en timmes lugn och ro innan vi själva somnar som två stockar!

#söndagsmiddag #fixarfrasse #söndag #storakillen #liljeholmen #jönköping

Stora killen som sitter på egen stol!

Uppe på lustigkullen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards