Alla inlägg den 28 april 2021

Av Helena Häll - 28 april 2021 19:59

Först ska vi börja med det som jag har skrattat åt hela dagen!

Ni som har läst eller sett sagan om ringen förstår.. man vet aldrig hur dagen kommer att te sig, helst plötsligt kanske man blir en Uruk Hai i Sauromans tjänst, efter man har varit i köket och bakat då! Hahaha!

Men nog om detta (enligt mig) hysterisk roliga skämt! För idag har jag köpt nya gympaskor! Äntligen! Jag har haft noll dämpning kvar i mina gamla skor, om inte annat så märkte jag det nu när jag bytte till de nya! Stadium outlet köpte jag dem på.. (och ett par nya fingervantar för 10kr med!)

Så snygga var dom! Och min föräldrapenning räckte och blev över! (Jag har förövrigt shoppat mer än skor och vantar men det får ni höra om en annan dag!)

Annars idag har dagens stor höjdpunkt (enligt Fixar-Frasse!!) att de har asfalterat om gården där vi bor! Sån skillnad, blir så fint! Men vi stod i fönstret efter förskolan idag och tittade länge på alla maskiner och arbetare som slet med all asfalt! Men som sagt snyggt blir det och nu är snart vår gård klar efter en ombyggnation som hållt på i flera veckor!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards