Alla inlägg den 10 april 2021

Av Helena Häll - 10 april 2021 21:53

Idag har jag fått komma hemifrån lite. Jag och Martin var på quiz på dirty dicks nere på stan. Vi älskar ju att quiza men nu iom två småbarn och ett fullspäckat familjeliv så blir det inte lika ofta längre. Men idag var temat sommarhits/sommarplågor! Det är som gjort för oss så vi fick lite barnvaktshjälp av Martins mamma och så hängde hans pappa med på quizet! Och en promenadseger blev det.. (Usch det lät lite skrytsamt.. men vi vann med 9p till tvåan och 14p till trean!). I vilket fall så vann vi varsin lunch på dirty dicks i pris! Perfekt! Du får vi hyra in ny barnvakt så vi kan få äta vår lunch!

#quiz #dirtydicks #vinst #quizvinst #småbarnmorsapåvift #barnfritid

Nu kör vi! Roligt quiz var det också! Fråga tre där handlade om vem som var programledare för eurovision när det gick i Sverige 2013! Hmm jo den kan jag, jag var ju där på plats i arenan! Hahaha!

Vi åt en supergod nachosbricka!

Jag och världens bästa man (min man ifall ni inte fattade det!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards