Alla inlägg den 9 april 2021

Av Helena Häll - 9 april 2021 21:45

Pillemoj-mannen har vart i farten igen! Ja fixar-frasse har idag lyckats plocka bort en av iPhone standard appar på min telefon. Typisk nog appen bilder, där alla bilder sparas! Nu är de ju kvar i iclound men kan va trevligt om jag kan kolla på mina 9800bilder jag har i telefon (ja, iknow.. det är några stycken!) jag fick iallafall ominstallera apparna och vips fick jag tillbaka den.. men alla anades appar la sig i bokstavsordning (bah!) jag har haft sjå hela dagen att försöka få dem tillbaka på ungefär samma plats som innan, vane människa som är!

Men ni ska inte tro att pilleriet va slut där, nej då! Han välte ut fyra tomatplantor på köksgolvet också. Jag var inte hemma, men min mamma försökte få han att ställa sig framför kaoset och se skyldig ut. Det gick sådär! Hahaha!

För att lugna mina nerver lite så råkade jag säga, jag är lite sugen på chips och dip. Då gick världens bästa man och köpte det för att jag skulle få det. Så när barnen hade somnat fixade han snacksen som jag kunde äta framför Masked Singer! Och guess what, jag gissade rätt idag med! Kul program men har vi nog listat ut nästan alla. (Tror vi! - Ni som fattar, ni fattar!) over and out!

#fixarfrasse #pillapåallt #småbarn #raderaappar #vältatomater #maskedsinger #världensbästaman

Tomatkaoset! Han tänkte nog odla lite på köksgolvet..

Eje hejar glatt på alla bus storebror gör!

Snackset världens bästa man fixade!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards