Alla inlägg den 10 februari 2021

Av Helena Häll - 10 februari 2021 20:05

Onsdag, vilket betyder lite återhämtning. När Max är på förskolan så är Elliot hos mina föräldrar så jag kan samla tillbaka lite av min kraft så jag tex inte bryter samman för minsta lilla, typ att Max marinerar sig själv i handkräm, eller glömmer bort saker typ vilken knapp i hissen jag ska trycka på eller tar mina kläder utochin, vilket jag råkade göra med mina underkläder och min tröja för ett tag sen!

Så idag har jag bara fått vara jag hemma hos mig själv. Vilket resulterade i en iordningplockad lägenhet, ett uppsorterande av släktpapper och givetvis skrivande i barnens mitt första år böcker, det som är mitt februarimål! Sedan tog jag det bara lugnt och gjorde allt i snigeltempo! Så skönt! Vid halv två hämtade jag Max som ville gå hem en bit (och åka pulka resten) väl hemma sen tjöt han över hela gården när han inte fick åka pulka på asfalten! Livet är inte lätt när man är liten! På eftermiddagen satte vi oss framför tv:n för då hade äntligen skidskytte-VM premiär! Och vilken start! Förra VM:et så var sverige mest fyra hela tiden tycker jag, och så i VMs sista lopp fick vi äntligen ett brons. Nu idag fick vi bronset redan i VMs första lopp! Hurra! Så spännande! Nu håller vi tummarna för lite fler medaljer! Heja Sverige!

#återhämtning #pseudotvillingar #småbarnmorsa #skidskytte #VM #mixedstafett #brons

#februarimålet börjar ta sig nu!

Max ville gå hem från förskolan!

Nu börjar det! VM i skidskytte!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards