Alla inlägg den 9 februari 2021

Av Helena Häll - 9 februari 2021 20:14

Dagens stora applåd och eloge ska gå till apotea. Jag beställde varor därifrån vid 8 igår morse, vid 9 hade mina varor redan skickats och vid kl 18.19 fick jag sms dina varor finns att hämta på insta-boxen nere på Konsum. WHAT?! Knappa 10h så var varorna redan här! Det var riktigt bra jobbat! Så efter vi lämnat Max på förskolan gick jag och Elliot och hämtade paketet (som fått övernatta på Konsum). Sedan gick vi till apoteket och hämtade ut mediciner till Max och Elliot. Så nu har vi en redig knarkarkvart här! (Eller rättare sagt ett helt apotek för alla med trög mage!).

Dagen har också innehållit beställning av kort till barnens mitt första år bok. Hejja mig! Det blir ju aldrig av annars, var ju lite därför jag hade det som mitt februarimål också. Och det passade så bra med att jag fick ett mejl om att få framkalla 50bilder gratis och bara betala portot! Check på den! Nu är det bara att skriva texten och klistra in fotona så är det mesta gjort som kan göras.

#snabbleverans #apotea #barnmedtrögamagar #fujifilm #framkallafoton

Dagens påfyllnad av medicinskåpet! 3 nässpray till mig, en kräm till martin och allt annat är till barnen! Hahaha! Vem har sagt att det är lätt att ha barn?!

Foton framkallade på barnen, mig och martin och lite släktingar!

Max ser mig varje morgon ta på skorna med skohornet! Så ska man ta på sig skor med hjälp av skohorn är det givetvis mammas skor som ska tas på! Sen gick han som Charlie Chaplin i hallen med skorna på och skohornet i handen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards