Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Helena Häll - 3 februari 2021 19:57

Halvvägs in i gårdagens bloggande somnade jag visst och när jag vaknade i morse var jag fortfarande halvväg in i bloggandet. Så jag kontentan förstår ni, gårdagen blev utan blogginlägg pga sömnintag av en utmattad småbarnmorsa!

Men idag har jag fått vara lite för mig själv, Max var på föris och Elliot en sväng hos min mamma o pappa och jag fick va själv hemma. Så välbehövligt och jag fick iordningplockat i hela lägenheten och en del släktforskat med. Men nu var det ju ett februarimål jag hade att uträtta och det har jag inte ens börjat med än! Eller jo jag har iallafall tagit fram böckerna att skriva i.

Nu sen martin kom hem har vi lagat mat och städat färdigt lägenheten och iom att vår ena barnvagn har punka så ställde vi ner den i barnvagnsförrådet och vips så fick vi vår klädkammare tillbaka, tänk att slippa flytta in och ur barnvagn varje gång man behöver något där inne! Det behöva visst inte så mycket för att göra en småbarnmorsa glad!

Max åkte lite pulka efter föris! Lastbilen var väldigt intressant!

Böckerna är framtagna för februarimålet!

Klädkammaren är barnvagnstom!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards