Alla inlägg den 27 januari 2021

Av Helena Häll - 27 januari 2021 20:34

Idag har vi äntligen gått en karavan-promenad igen! Det var över en månad sen sist! Har ju varit lite jul, barnafödande (ja alltså inte vi då!) och sånt emellan. Men idag var det då äntligen dags och hoppet om en härlig promenad höll i sig ungefär halva promenaden, sen kom snön.. promenaden var ju fortfarande trevlig, men herregud vad snö det kom på väldigt kort tid! Vi såg ut som ett gäng snögummor när vi kom tillbaka sen. Och jag som hade beställt vår nu, men snön ligger envist kvar, så typiskt!

Annars idag blev jag klar med mitt januarimål! Jag blev färdig med mitt pussel! Lägger ut en bild här nedan sen med resultatet av bilden på pusslet blev, så vill ni någonsin pussla det, kolla inte på just den bilden då! Man skulle ju pussla vad som händer härnäst och ha kartongbilden som förlaga! Så roligt med sånna pussel!

Idag vill jag även meddela att denna urtrötta småbarnsmorsa fick maten lagad och serverad idag av världens bästa man (min martin om ni inte förstod det!) potatis, fläsk och löksås, mumma!

Nu har barnen somnat, martin ska träna och jag ska släktforska en liten svängom till innan jag går och lägger mig! Önska mig lycka till!

#karavanpromenad #snö #snögummor #pussel #12målför2021 #januarimål #wasgij #släktforskning #fläskmedlöksås

Inte någon snö när vi började vår promenad...

Sen var det snö precis överallt! Tillochmed i ögonbrynen!

Snögummorna!

Och den lilla lilla snögubben Elliot!

Såhär blev pusslet när det var klart! Massa små tomtar som hade stulit de brittiska kronjuvelerna!

Min bästa martin serverade en tallrik fläsk med löksås till middag idag!

Njuter efter middagen! #soffpotatis

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards