Alla inlägg den 17 januari 2021

Av Helena Häll - 17 januari 2021 21:49

Idag har vi gjort ett tappert försök att på något sätt rädda kvar vår gamla soffa! Jag tror att både jag och martin tycker om den lite för mycket. Eller så tar det bara emot och sälja den. Så för att försöka lösa problemet så möblerade vi om i arbetsrummet så vi kanske kunde fått ihop det snyggt men då var allt lite större än vi tänkt oss och vi hade inte kunnat öppna garderoberna mer.. Hahaha! Känns som de lite är en förutsättning.. så efter vi möblerat om och flyttat på hela skrivbordet och alla kartonger och tavlor, soffa, ja rubbet. Så fick vi flytta tillbaka allt igen. Jaha.. så nu står soffan där i vägen för garderoberna (i vilket fall) och bara väntar på att bli såld, utkastad eller nerburen till källaren. Men för att se det från den ljusa sidan vi fick iallafall bort två flyttkartonger och lite annan som bara stått där och samlat damm. Och det viktigaste av allt, vi fick såklart hjälp av fixar-frasse him self!

#ommöblering #misslyckade #bättrelyckanästagång #eketorpsoffa #fixarfrasse

Martin och Max fixar iordning!

Det här var ett sätt vi testade, medan martin provsatt soffan var fixar-frasse genast framme och packade upp en kartong...

Fixar-frasse har även dammsugit idag, det kallas barnarbete!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards