Alla inlägg den 16 januari 2021

Av Helena Häll - 16 januari 2021 21:28

När barnen sover passar föräldrarna på att njuta av en friterad kväll! Egentligen va det meningen att vi skulle äta friterade tillbehör på tisdag när Elliot fyller 6 månader, för det gjorde vi minsann när Max fyllde 6 månader. Men friterad plockmat är inte en fantastisk vardagsmiddag kom vi på. Så nu sitter vi i arbetsrummet i vår gamla soffa (kan ju inte äta friterat i den nya soffan!) och äter friterade tillbehör, dricker cola och en gin o tonic-glögg som jag fick i julklapp. Glöggen va god, lite stark kanske men jag har ju knappt druckit på två år så all alkohol är stark kan jag tycka! Men vi testade den rumstempererad och kall och kall var nog bäst! Tillbehören som friterades var mozarellasticks, små camembertbollar, chilicheese och lökringar. Så mumsigt! Och så skönt med att bara va, liggandes i varsin sida av soffan med varsin telefon, barnen sover och det är tyst!

Fritering på G!

Gin o tonic glöggen!

Uppdukat på en pall i arbetsrummet!

Myskväll med han! (Och våra telefoner.. hahaha!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards