Alla inlägg den 15 januari 2021

Av Helena Häll - 15 januari 2021 22:25

Idag rensade jag Elliots kläder medan han sov. Max sov inte.. men han lyckades hålla händerna i styr och satt i godan ro och läste (ja kanske inte läste då eftersom han är lite liten för de) men han tittade på bilderna i sin fotbollsbok han ärvt efter sin morbror. Det är böckerna om fotbollsspelare och Richard Scarrys bok om fordon som är favoriterna!
Annars idag har mamma vart här lite och hjälpt till med barnen och så har vi tvättat, vattnat blommor och pratat lite släkthistoria och jag har gått en liten promenad själv med. Det var väldigt skönt med oerhört kallt, hade istappar i ögonfransarna när jag kom hem! Nu ska jag krya ner i en nybäddad säng med rena sängkläder! Woho!

Ordning och reda i Elliot garderob! Han växer så det knakar!

Max läser sin fotbollsbok och på golvet ligger fordonsboken i lösbladssystem!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards