Alla inlägg den 14 januari 2021

Av Helena Häll - 14 januari 2021 22:23

Idag började jag dagen med att följa blodspår. Låter som en skräckinjagande start på en torsdag, men så dramatiskt var det inte egentligen. Martin hade haft näsblod på morgonen så jag gick och torkade upp efter han. Sen skulle jag lyckas klä på två barn, mata två barn och mig själv på dryga timmen. Låter inte så svårt men testa själva får ni se, speciellt när Elliot bajsar ner hela sig och det är bajs över hela han och skötbordet och Max passar på att tvätta saker i toalettstolen (igen). Men vi var bara fem-tio minuter sena ändå! Efter Max lämning passade jag och Elliot på att vila upp oss lite. Men vi hann även med en kort promenad i den sibirisk kylan och jag hann pussla klart ramen på mitt pussel. Nu serni va jag så smart att jag pusslade det på min pusselmatta så jag lätt kunde rulla ihop det igen! Så hoppas bara det är lika fint när jag rullar ut det sen igen.

Spåren började jämte sängen..

Och slutade i badrummet..

Elliot är inpackad i kylan! Det blåste riktigt kallt idag!

Ramen är klar!

Och nu är den inrullad!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards