Alla inlägg den 9 september 2020

Av Helena Häll - 9 september 2020 23:38

Så var den då här, min trettiofjärde födelsedag.. (ångesten är påtaglig speciellt efter jag frågade martin idag; tycker du jag är gammal och han svarar Ja..) Hahaha! Schyst sambo man har! Men han vägde upp det i morse när han och Max stekte pannkakor till mig som vi åt i sängen! Alltså frukost på sängen är födelsedagslyx. Sen hade vi också pannkaka i hela dubbelsängen efter Max också skulle ha sin pannkaksfrukost där tyckte han. Han tyckte även att det va helt okej att äta lite på kanten på ALLA pannkakor så de ser ut som någon tagit ett bett på samma ställe på alla pannkakorna i högen.. Haha! Men han va nöjd! Och jag fick paket med så det var toppen! Duschfoam och bodylotion från rituals och ett spel som verkar superkul, bezzerwizzer timeline hette det och är givetvis ett typ av quizspel (va annars i vår familj?!) Men vi har inte hunnit spela det än. Men annars Har vi tagit det lugnt och städat (Herregud på ens födelsedag!) men känns så mycket bättre efteråt sen. Vi har också ätit hamburgare från bada bing och så har jag fått ett blomsterbud med en fin blomma i från Emma med familj! Och en väldans massa grattis från vänner och familj! Tusen tack för den här födelsedagen, nästa år blir jag 35! (OMG!!)

#födelsedag #34år #9september #frukostpåsängen #pannkaksfrukost

Alla pannkakor saknade samma del.. de delarna var i Max mage.. (och gissningsvis i vår säng)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards