Alla inlägg den 28 augusti 2020

Av Helena Häll - 28 augusti 2020 22:17

Idag var det nypremiär av quizkvällarna på O?leareys i Jönköping. Coronaviruset har gjort att stora delar av förra quizsäsongen blev inställd och 3 april var senast det var quiz! Tänk vad mycket som hänt sen dess! (Även om man tycker tiden går långsamt när man är hemma!). Men givetvis hade vi ett lag på plats på nypremiären, ett lag med både mig och martin i!! (Woho!) var välbehövligt med lite miljöombyte och att få utöva sitt intresse eller hobby kanske vi ska kalla det! För det är det de är; vår gemensamma hobby! Och idag gav det resultat, vi vann en storseger i återkomsten och de andra stammislagen var inte ens i närheten av vår poäng. (Vi kunde allt utan en fråga!) och när vi kollade i efterhand hade nog jag och martin kunnat de mesta av frågorna själva, utan de andra! Haha! De va helt enkelt våra frågor! Ibland tänker jag att när vi blir gamla kommer vi vara experter på alla quizfrågor som finns nästan! Martin har ju ett minne som är galet! (Speciellt årtal) sen att han inte har något lokalsinne är en annan femma!
Men i vilket fall va Max hos Martins syster med familj och åt tacos och va glad som en solstråle när vi hämtade honom. Han va supernöjd. Lillebror va hemma med min mamma och hade vart lite mer skrikig men han var iallafall tyst när vi kom hem! Haha! Och jag och martin var nöjda efter lite quiz och en vinst på det! Så 3 av 4 familjemedlemmar nöjda får ändå ses som fullt godkänt!

#quiz #quizvinst #quizmästare #olearys #jönköping #nypremiär #fredag #vinst

Slukar-Max äter tacos! Vi fick bilden skickad till oss av Martins syster!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards