Alla inlägg den 5 augusti 2020

Av Helena Häll - 5 augusti 2020 23:02

Igår kom det inget blogginlägg, hela familjen sov nog innan halv tio nämligen. Martin och Max somnade redan halv åtta typ! Och den fick jag väcka martin igen för lillebror inte ville ligga själv så fick lämpa över honom till Martin för jag skulle kunna göra mig iordning.

Men idag har vi haft det riktigt lyxigt ! Vi har haft egentid bara jag och Martin! För första gången sen lillebror föddes. Vi ägnade vår egentid med en date på icamaxi. Woho!! Hahaha! Men ändå, att få storhandla ihop utan barn! Vilken lyx! Tänk vad man kan tycka är lyxigt helt plötsligt. Men någon timmes egentid var guld värt! Men det blev dock en dyr historia med en storhandling på köpet! Haha!

På eftermiddagen tog vi en sväng till husen på andra sidan parkeringen och sa hej till martins farmor o farfar som bor på ålderdomshemmet där! Så de fick säga hej till lillebror. Om de kommer ihåg det är en annan femma men de va glada för stunden iallafall och Max va på strålande humör och skrattade och visade sina nya skor.. Haha.. sen gick vi och gungade vid lilla stadsparkens lekplats och Max va lika glad när han efter lite bök fick av sig en sko. Sen gungade vi lite innan vi gick hem igen.

#egentid #pseudotvillingar #storhandla

Egentid med min man!

Dagens middag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards