Alla inlägg den 13 juli 2020

Av Helena Häll - 13 juli 2020 20:47

Idag sken äntligen solen igen och vi bestämde oss för att äta lunch i det fria! (Ja alltså inte i en kohage - utan på ett fikaställe!). För att inte åka för långt bort ifall bebis väljer att komma ut så åkte vi till kroatorpet i Huskvarna för lite lunch. Det va lite dyrt för den maten man fick, det var absolut gott, men mängden mat och mitt va lite torrt (åt en burgare). Men jag är ju en såsälskare deluxe, sen fick man chips till, alltså vanliga chips utan något att dippa i, så det blev liksom inte saftigare av det heller. Men men, jag blev mätt och martin åt en sallad och de va okej den med (han hade nog mer dip till sin sallad än vad som fanns i hela min rätt burgaren inkluderat). Max åt lite av oss men han hade ätit ganska nyss innan vi åkte, när vi ändå var åt det hållet va vi en snabbis förbi rudenstam och köpte lite mer jordgubbar! Sen tänkte vi att det hade vart bra om Max somnade på vägen hem, men nejdå, i sin nya bilstol somnar minsann ungen inte alls, han är fortfarande inte helt bekväm med detta byte av bilstol.
Men han fick sova när vi kom hem igen!

Nu på kvällen har jag lagt ut vårt skoskåp till försäljning! Så vet ni någon som är behov av ett (nu billigt) och snyggt och funktionellt skoskåp, let them know! Bifogar länken;

https://www.blocket.se/annons/jonkoping/hemnes_skoskap/90915338

Hoppas den funkar! (Förmodligen inte bara för att! Annars får ni kolla på blocket och söka på hemnes skoskåp!

#lunch #kroatorpet #huskvarna #höggravid #rudenstam #jordgubbar #försäljningavmöbler #komochköp #skoskåp #hemnesskoskåp #blocket

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards