Alla inlägg den 11 juli 2020

Av Helena Häll - 11 juli 2020 22:52

Regn och rusk och skitvädet för vilken dag i ordningen vet jag inte! Men tycker det regnar några stunder varje dag nu, men jag klagar väl egentligen inte, eftersom jag håller på att svettas ihjäl i vilket fall. Tänk om det hade vart asvarmt, då hade jag bosatt mig i vår kylda matkällare och vägrat komma upp därifrån!

Men vi hade tänkt göra någon typ av utflykt idag men gav upp det då det verkligen öste ner regn. Så medan Max sov så hade jag och Martin tv-spelsturnering i mariokart! Vi ställde in så vi skulle spela alla 32 banor på rad och att allt räknades samman sen. Så efter 32 banor, med 3 varv på varje så stod jag som vinnare! (Eller Yoshi då eftersom det va min gubbe) och Martin med gubben Mario kom tvåa och de datorstyrda figurerna kom på plats 3-12! Så till vinst valde jag en fotmassage så den ska jag avnjuta nu lagom till jag krupit ner i sängen! Det är livsnjutning det!

#regn #sommarväder #tvspel #mariokart #turnering #vinnare #fotmassage #gravid

Grattis till Yoshi (dvs till mig!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards