Alla inlägg den 9 juli 2020

Av Helena Häll - 9 juli 2020 21:06

Nu är det väl ändå dags att ta tag i den här boken..

Han har ju ändå fyllt 1år för ett tag sen (Ops! När blev han så stor liksom?!) det är ju en sån där bok där man löpande ska fylla i när han gör massa framsteg. Tror ni vi gjort det? Svar nej givetvis inte! HahahHa.. men det mesta går ju att komma ihåg och tur är ju det. Vi vet ju fortfarande när han föddes och vad han vägde, hur lång han va och allt det där. Och familj och släktingar är inte heller så svårt att fylla i. Och vips så är säkert en fjärdedel av boken klar! Första sidan börjar bra, den här boken handlar om... Japp check, det kan jag börja fylla i! Dock kommer de få beställas lite bilder som får klistras in och sen tänkte jag köpa en likadan till nästa barn! (Får se om det tar lika lång tid att börja på den..) men lovar att återkomma med resultatet av infyllnaden av boken!

#mittförstaår #minaförstaår #fyllai #bättresentänaldrig #framsteg #barnensutveckling

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards