Alla inlägg den 6 juli 2020

Av Helena Häll - 6 juli 2020 21:47

Känns som det är varannan dag i energi för mig här. Igår var en full rulle dag och idag har jag knappt kunnat röra mig igen. Att jag inte har något mellanläge är lite problematiskt.. det hade ju underlättat lite. O andra sidan har ju vädret varit åt helvete idag, stackars alla semesterfirare med totalt ösregn!

Men lite har vi fått gjort idag iallafall, slängt en hel del, lagt ner ännu mer i källarförrådet.. (där jag inte satt min fot sen inflyttningen för två veckor sen) jag skickar bara ner alla andra med saker dit.. och Max rum är fritt från kartonger och är nu lekkompatibelt, och inatt premiärsov han i sitt rum! Vid fyra vaknade han dock och jag bad martin gå och peta in hans napp igen. Efter mycket muttrande går martin upp och stänger balkongdörren och säger till mig lite surt att det är så kallt, sen går han och lägger sig igen.. jag höggravid tände på alla cylindrar (blev bara lite arg) och gick (efter jag rullat ur sängen och vankat till Max rum) och hämtade vår nu inte så glada son och stoppade ner han i vår säng istället. Han somnade om i en kvart sen vaknade han av typ mardrömmar och gallskrek i en halv evighet.. (det är ungefär här martin ens fattat att Max är hos oss nu). Hahahaha. Nu när vi pratade om det ikväll och ner han inte va så sur när jag ber han ta Max på natten, då har han ingen aning vad som hänt, och säger att jag måste ha drömt allt.. Hahaha.. nu återstår det bara att se hur det går inatt!

#väckintedensomsover #egetrum #litenblirstor

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards