Alla inlägg den 30 juni 2020

Av Helena Häll - 30 juni 2020 21:35

Igår bloggade jag inte igen, men måste säga att jag varit flitigare än jag förväntade mig som gravid småbarnsmorsa att hinna med att blogga i vardagen. Nu är det dock inte några större händelser i vardagen då vi väntar barn om tre och halv vecka! Vi packar så sakta upp våra saker i nya lägenheten. (Förövrigt har någon bra plastgalgar att skänka oss så tar vi tacksamt emot dessa!!) Och varje dag kommer vi ett steg närmare att någonsin packa upp allt! Hahaha! Undra när den dagen kommer när allt är iordning. Längtar iallafall efter att inte ha samma kroppsform som en flodhäst, gå som en anka som bajsat på sig och ha ont lite överallt. Men vi kämpar på de sista nu, snart så!

#gravid #höggravid #flytt #packaupp

Pannkakor på balkongen!

Max konverserar med sitt syskon! (Eller inspekterar min navel, det är oklart..)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards