Alla inlägg den 27 juni 2020

Av Helena Häll - 27 juni 2020 23:53

Fan vad det ska vara varmt då. Jag hade förmodligen inte klagat hälften så mycket om jag inte hade varit höggravid! Ni som tänkt skaffa barn i framtiden, pricka inte in en varm sommar då! (Stackarna som va höggravida för två år sen - då satan va det varmt även för oss icke gravida) sen har jag ju varit gravid konstant i 2år.. ja alltså jag har ju fött en barn med och sen blev det visst en till..
men nu skulle vi ju inte avhandla våra barn utan över vistelse på landet.
Nu har vi ifs kommit hem från landet då värmen höll på att knäcka vem som helst, men efter frukost utomhus och mycket skugghäng utimhus så badade Max i sin pool även idag. Sen åt vi sen lunch och drog oss sakta hemåt stan igen.. nu har jag somnat tre d medan jag skriver så är texten lite snurrig så vet ni varför!

#landet #gravid #höggrvid

Frukost utomhus!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards