Alla inlägg den 15 juni 2020

Av Helena Häll - 15 juni 2020 21:23

Idag har jag på förmiddagen varit och bassängtränat för sista gången innan de stänger ner för sommaren. Eller ja de har öppet typ måndag nästa vecka med men då flyttar vi så då blir det svårt att vara i bassängen samtidigt som vi ska hämta nycklar osv. Så nu får jag klara mig utan träning de sista veckorna innan förlossning.

Annars idag har ordförande i vår förening kommit förbi med en liten planta till mig! En liten tomatplanta! Så söt och full med tomater! Ja alltså nu fick jag ju inte plantan för att vi ska flytta utan att jag för en och en halv vecka sen tackade för mig i bostadsföreningens styrelse. Där har jag suttit med i fyra av mina fem år i den här föreningen. Och ja som sa för några veckor sen när jag packade ner 95% av alla krukor och vaser att; äsch vi får ju så sällan blommor att de behöver inte jag! Ha! Detta var andra blomman/plantan på mindre än en vecka! Men jag har petat ner dem i några av de få krukor jag fortfarande inte har nedpackade!

Nu väntar jag på att martin ska söva Max (eller rättare sagt jag väntar på att Max ska somna) så vi kan äta lantbröd med tsatsiki och vattenmelon på balkongen!

#bassängträna #foglossning #gravid #styrelsen #tomat #tomatplanta #vattenmelon #tsasiki #lantbröd #måndag

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards