Alla inlägg den 9 juni 2020

Av Helena Häll - 9 juni 2020 19:45

Idag började vi dagen med att inse att vi behövde handla. Vi hade ingen frukost, eller jo rostbröd men det brukar martin säga att jag inte ska äta, speciellt inte nu med graviddiabetesen.. och visst jag köper det, vitt bröd är en stor bov i för höga värden.. men rostat bröd är så gott! Men i vilket fall martin sa istället -vi går till Lindströms! Hurra! Frukostbuffé på café! (Tur att det ligger så nära som det gör) kvarteret jämte där vi bor! Annars hade jag nog aldrig kommit fram.. (gick till postlådan igår - det tog en kvart! Och den ligger på andra sidan gatan från fiket!) men sagt och gjort så åt vi frukostbuffé på Lindströms café och alla var nöjda och glada för sen väntade dagens grovjobb! Vi hade stor flyttpackningsdag! Min mamma kom hit (tack för hjälpen) och hjälpte oss att packa ner massa glas, tallrikar, spel och kläder osv! Jag satt dock mest på en pall eller i sängen och hade åsikter om det skulle sparas eller inte! Men så är det när man har foglossning och knappt kan röra sig. Fast nu gör det ont hela tiden men lite mindre ont när jag sitter än när jag rör på mig iallafall! Men i vilket fall, vi packade tre flyttkartonger, två stora plastlådor och två stora typ tyglådor fulla med saker! Så nu är det lite mindre saker i köket och lite mindre kläder i garderoben kvar att packa tills vi flyttar om knappa två veckor! Spännande!

#frukostbuffé #lindströms #lindströmscafe #flyttpacka #flytta

Mot frukostbuffén!

Frukostbufféätande i högsta hugg!

Packa, packa, packa!

Kanske inte det vanligast innehållet i en flyttkartong om du frågar mig! Frågar du min svärfar som ägt en skivbutik får du nog ett annat svar! Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards