Alla inlägg den 7 juni 2020

Av Helena Häll - 7 juni 2020 21:15

Vad roligt det är att ha börjat blogga igen. Eller ja nu är det ju bara en dag sen jag började igen men vad många roliga minnen man blir påmind om när man haft sin blogg så länge som jag har haft. (Och inte slarvat bort något lösenord än). Utan att jag varje dag kan se vilka inlägg jag gjort för ett visst antal år sen. De är äldsta inläggen är sju år gamla! Det är ganska lång tid om man ser det i min hitintills 33åriga liv. Då hade jag dessutom en blogg innan det också. Men den kommer jag inte ihåg varken användarnamn eller lösen till. Hahaha.
Men som idag för några år sen så hade jag gjort ett inlägg om alla böcker jag läst.. eller rättare sagt att jag börjat göra en lång lista på alla böcker jag läst. Den listan är inte påfylld på ett bra tag vill jag lova.. Hahaha.. livet som småbarnsförälder kom lite i vägen. Men jag lyssnar faktiskt på ljudbok ibland (när jag hinner). Just nu på Sofie Sarenbrants bok skamvrån.. men som sagt det tar lite tid att lyssna klart en bok när man är småbarnsföräldrar, men det blir väl bättre när barnen växer upp (får vi hoppas!)

Förövrigt idag har jag med lite knuffhjälp från martin tagit mig upp till vinden och där satt mig på en stol. Ja sen gick jag ju inte bara upp för att sitta på stolen utan för att vi skulle gå igenom det sista på vinden och för att veta vad som ska sparas och flyttas med och vad som skulle slängas. Och det blev ett slänglass till och nu är vinden officiellt helt genomgången! (Och källarförrådet också!) så nu har vi bara lägenheten kvar att rensa och packa klart! Weiihooo!

Martin och min ordning. Ordentligt packade kartonger.

Vår 1-åring Max ordning... grejer precis överallt!! (Tur att han inte flyttpackar åt oss!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards