Alla inlägg den 2 oktober 2018

Av Helena Häll - 2 oktober 2018 21:18

Nu har det gått sådär länge innan jag har bloggat igen! Tiden bara springer iväg från mig.. som alltid! Jag har ändå varit duktig och har tagit kort på massa sen glömmer jag bort det och så vips går hela dagen och så kommer jag på det när jag är som tröttast på kvällen! Och vad händer då? Jo jag somnar givetvis, som en stock! Men peppar peppar, nu jävlar får det va skärpning på detta och nu när oktober precis har börjat får jag tag i detta igen!

Idag har jag iallafall skickat in min uppgift jag har arbetat med i vad som känns som hundra år! Så skönt! Nu ska bara redovisningen förberedas imon och utföras på torsdag sen är det full fart in i nästa kurs! Herregud terminens andra kurs.. tyckte nyss vi började! Haha! Annars har jag och Martin varit en kort snabbis på Erikshjälpen för att köpa något till mig när jag nu lämnat in min uppgift! Det blev en bok och ett pussel!! (Bild kommer imorgon!) har även varit på tjejmiddag hos Anna idag och ätit god varm smörgåstårta och haft det trevligt! Kom hem för en timme sen ungefär så nu har jag varvat ner för sängdags och vad tror ni kommer hända.. jo givetvis slocknar jag som en stock!

#inlämning #arbete #biblioteksutbildningen #tjejmiddag

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards