Alla inlägg under september 2018

Av Helena Häll - 12 september 2018 22:23

Nu är det nästa två veckor sen jag bloggade sist (men det känns som ett halvår!). I början av september är det alltid full rulle och man blir nästan helt matt när man tänker på att jag på två veckor har; haft gårdfest, varit på dop, börjat skolan igen, fyllt år, Sverige har haft val, redan examinerat en uppgift i skolan och idag har jag även (äntligen!) rotfyllt min förhoppningsvis sista tand!
Åh my god kan knappt tro att det är sant! Mina två rotfyllningar är äntligen över! Det enda som väntar nu är att de ska göra om mina framtänder! Jag ska få nya delar av de som gått av och snygga till kanter osv.. jag som ändå har vant mig vid mina provisoriska påbyggnader nu, men nejdå! Klinikchefen lovade mig att de gör de om och fixar till! Check på det! Så nu är det bara att vänta och hoppas att inget går åt pipan igen!

Alla de andra sakerna jag har haft fullt upp med de senaste får vi ta en annan dag för nu ska jag och min rotfyllda tand sova! (Den sover nog gott eftersom den är död och utan känsel) jag däremot har ju tyvärr fortfarande känsel i käkbenet så får nog ligga på samma sida och sova hela natten! Godnatt!

#tandläkaren #rotfyllning #dödatänder #olycka #nyatänder #fulltupp

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards