Alla inlägg den 20 september 2018

Av Helena Häll - 20 september 2018 20:19

Idag testade vi ett nytt torskrecept.. vi hade nämligen torsk i frysen (tillsammans med hundra andra saker!) vi behöver uppenbarligen göra en frysrensning snart och bara äta frysta saker veckan ut! Hahaha! Idag började vi iallafall med parmesangratenerad torsk! Receptet skickar jag med i bilderna sen! Man skulle i receptet göra en sallad av morötter och zucchini.. men vi hade visst ätit upp morötterna så vi gjorde zucchini med paprikor i ungen istället och bulgur och torsk med parmesantäcket på! Helt okej faktiskt!
Åt förövrigt lax till lunch så haft en fisktorsdag deluxe idag!
Och igår var jag på tjejmiddag hos Linda och hon hade gjort en jättegod kycklinggryta med indiska smaker så det talade jag om för Martin att den ska vi minsann äta nästa vecka! Det blir fullt med nya recept hos oss nu!

#nyarecept #recept #mat #parmesangrateneradtorsk #kycklinggryta

Gårdagens kycklinggryta!

Anna på tjejmiddagen igår och med äppelkakan!

Maten från idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards