Alla inlägg den 17 september 2018

Av Helena Häll - 17 september 2018 13:48

Alltså härrom morgonen började jag zappa runt bland kanalerna på tv:n och fastnade på kanal 11 för på tv:n var det ett program som hette Obsessive Compulsing Cleaners och givetvis var jag fast! Jag älskar ju program som visar folk som har det såååå stökigt och sååå mycket grejer! Och detta är faktiskt väldigt underhållande. Det är folk som (oftast) har diagnosen OCD gällande sin städning eller extrema ordning och de ska åka hem till folk som inte har städat på flera, flera år!!! Det är grejer överallt och dessa OCD-människor ska städa hos dem och förhoppningsvis få dem att hålla det fint i framtiden! Alltså sånna här program får mig att må så bra! (Kanske inte för dem som är med för de håller på att gå under på grund av sin diagnos!) Men hör och häpna jag blir sugen på att rensa, städa och hålla det rent här hemma! Har ju aldrig varit min starka sida, men jag har blivit så mycket bättre och nu vill jag helst ha så lite saker framme som möjligt! Så nu när jag plockat iordning, diskat, bäddat så måste jag nog se alla säsonger och bara njuta.. och sen måste jag nog städa lägenheten, källarn och vinden också!!! Hahaha!

#städa #obsessivecompulsingcleaners #rensa #släng #OCD

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards