Alla inlägg den 16 september 2018

Av Helena Häll - 16 september 2018 18:57

I helgen har jag och Martin äntligen föst ihop våra föräldrar. De har undrat över detta länge, när vi ska få tummen ur. Men sen att våra pappor har känt varandra sen de möttes i benidorm 1975 och våra mammor har tränat på Friskis samtidigt i flera år.. det är visst än en annan femma! Hahaha! De har även varit ute och druckit öl ihop när de av en slump träffades efter Al Pitchers föreställning för några månader sen.. men är visst något annat när vi barn (jag och Martin) bjuder hem dom samtidigt! Men så igår hade vi kräftskiva ihop! Föräldrarna hade med sig kräftor och lite smått och gott och jag och Martin gjorde paj.. eller jag gjorde paj när Martin dammsög! Haha! Men men, det var en väldigt trevlig tillställning, så vi bestämde oss för att göra något ihop alla sex idag igen! En riktig fösa ihop föräldrarna helg blev det! Så idag har vi alla sex stycken gått tipspromenad uppe vid västersjön och tror minsann vi prickade alla rätt! (Förra veckan vann Martin första pris och jag andra pris!!) Woohoo! Vi får se om någon i vårt gäng vinner idag med!
Efter tipspromenaden åkte jag och Martin ner till Hovrättstorget och gick på loppis! Och hör och häpna gissa vad jag gick därifrån med.. jo två böcker! Hahaha! Som Martin dessutom betalade.. så denna veckan har jag helt plötsligt köpt/fått fyra böcker, som jag sammanlagt bara betalt 20kr för.. eftersom Martin betalade dem idag.. (de jag FICK idag kostade 10kr tillsammans men Martin swischade 15 eftersom vi känner henne vi köpte dom av!). Så nu ska jag krypa upp i soffan och läsa, läsa och läsa.. ha en mysig söndag allihop!

#föräldrar #svärföräldrar #kräftskiva #kräftfest #tipspromenad #västersjön #vinnare #böcker #nyaböcker #RoslundHellström #ElizabethGeorge #läsa

Fick fina blommor igår!

Kräftfest!!

Tipspromenad!

Förra veckans vinnare!! Det vill säga vi! :)

Mina nya böcker Martin köpte åt mig! :) Tack så mycket!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards