Alla inlägg den 27 augusti 2018

Av Helena Häll - 27 augusti 2018 21:04

I våras började jag lyssna på Harry Potter böckerna från början. Jag bestämde mig att lyssna igenom alla sju böckerna som ljudbok, vilket har resulterat i gissningsvis sammanlagt runt 100 timmars lyssning av mästerverket Harry Potter.. och idag tog det slut! Jag lyssnade klart på det sista av de sista, (förlåt för spoilern!) men Harry besegrar lord Voldemort inne på Hogwarts och spänning är (var även i tvättstugan och under diskningen) total! Så bra men nu känner jag mig så tom!! Vad ska jag börja med nu då? Vad kan liksom ersätta Harry Potter? Hmm.. funderade om de kanske fick bli sagan om ringen nu (om de finns och har en bra uppläsare..) eller kanske filmserien vi idag såg klart - Hungerspelen! Ja, ännu ett avslut, sista avslutande fjärde filmen mockingjay part 2 sågs, hade inte sett varken andra, tredje eller fjärde filmen innan. Men de va bra! Nu måste vi bara hitta en ny filmserie att se också! Det blir många beslut att ta framöver! (Förmodligen redan imorgon!)

#ljudbok #storytel #HarryPotter #pottermore #mästerverk #hungergames #mockingjay

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards