Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Helena Häll - 25 augusti 2018 22:49

Idag har vi varit barnvakt åt Lill-Erik och hundvakt åt Herman för att Martins syster och hennes man skulle på bröllop! Martins mamma va iväg och såg vigseln i kyrkan och få va vi helt ensamna med hund och barn! Herregud! Men vi gick en promenad och Erik sov och Herman är ju snäll hund att gå ut och gå med, så allt gick fint! Sen kom Martins mamma hem igen och så har vi hjälpts åt med vaktandet och så har vi bakat med, för tidigare på dagen var vi och pallade äpplen hon Emma. Eller pallade och pallade, vi fick ta så många vi ville så vi fyllde en påse och tog med till Martins mamma och så bakade vi en supergod äppelpaj. Tror jag ska bjuda på den nu i veckan när det är min tur att ha middagen!
Nu precis innan vi åkte hem somnade Erik på en kudde med fötterna på Herman! Så gött när man kan använda sin storebror till hund som fotpall! Hehehe!

#barnvakt #hundvakt #pallaäpplen #äppelpaj

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards