Alla inlägg den 13 juni 2018

Av Helena Häll - 13 juni 2018 20:50

Idag har det gått en vecka sen jag började med mitt 2000 bitars pussel! Och det går framåt! Wooohoo! Jag sa ju att jag skulle va klar innan vi åker till Rhodos, och det är en 18dagar kvar eller nått sånt så det lär jag väl hinna! Det är nog nästan halva pusslet som är klart! Trots att jag har gjort så mycket annat på dagarna med! Som idag har jag varit på ortopeden med min vänstra armbåge, eller ja hela jag var där men min vänstra arm är den arm som jag är i ständigt behov av en ny arm, Hahaha! Den har skadats i omgångar och opererats flera gånger och nu har jag konstant smärta och en ny utredning om invalidisering ska göras, är redan 2% i vänster arm sen innan så nu ska de se om de är värre eller om den fortfarande är som den va innan (vilket den inte är!) men efter mitt besök på sjukhuset så gick jag faktiskt hem och telefonen visade att jag traskat lite över 7km hem, så härligt!

Nu på kvällen har jag varit hos Anna på tjejmiddag och ätit en god varm sommarsallad med färskpotatis, lax, gurka, sallad och lite mer, superfräscht och mycket gott! Nu sitter jag på balkongen och njuter av den sista solen för dagen!

#onsdag #pussel #2000bitar #pussla #ortopeden #ryhov #promenad #jönköping #tjejmiddag

Efter en vecka ser pusslet ut såhär!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards