Alla inlägg den 6 juni 2018

Av Helena Häll - 6 juni 2018 17:39

Idag har det varit Sveriges nationaldag och den har vi firat i stadsparken.. eller firat och firat.. haha det vet jag egentligen inte.. vi köpte med oss mat från mr rice och satte uppe vid kanonerna på berget och åt vår mat med utsikt över Jönköping. Sedan gick vi på fågelmuseet, idén fick vi efter att mina mostrar var här för några veckor sen! De fick aldrig gå men det gjorde vi nu! :) sen var vi vid ankdammen och kollade på ankorna, och vi såg en så söt bebisanka som övade på att dyka i dammen! Sen gick vi i stadsparken och kollade på alla olika djuren och på ruinerna av bäckabykyrka sedan for vi hemåt igen! En alldeles utmärkt utflykt efter gårdagens grillkväll hos Cattis och Johan (vi var nog hemma tolv inatt!) sen vaknar jag ju alltid super tidigt så är redan trött nu, men klockan är bara halv sex så får väl hålla igång lite till får jag gissa!

#nationaldag #stadsparken #utsikt #mat #fågelmuseet #ankdammen #jönköping #utflykt

Den lilla söta ankungen syns knappt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards