Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Helena Häll - 1 juni 2018 08:01

Ja nu är det 1 juni och jag sitter på balkongen med mitt kaffe och min bok jag läser just nu. Med andra ord ingen brådska här inte! Jag hade i tisdags min sista redovisning för terminen (vilket jag redan är godkänd på) och har bara min rapport kvar att skicka in, den är jag typ klar. Det är bara mammas sista review den ska gå igenom! Sen är det klart! Jag har klarat ett helt år på bibliotekshögskolan! Wow! Bra jobbat! Nu kan jag snart njuta av mitt sommarlov och försöka komma ikapp med min stackars trötta hjärna! Vi började med återhämtningen genom att boka en resa igår. Vår första gemensamma, den blir till Rhodos stad den 1juli! Så gott! Det blir skönt att komma iväg lite!

Annars har jag inte bloggat på ett tag nu, men det är för vi gör typ samma saker varje dag och tiden bara rinner iväg! Läser, pluggar, solar, badar och umgås.. men jag försöka bli bättre på att uppdatera, jag lovar! Hehe.. nu ska jag fortsätta min mordgåtan tillsammans med Agatha Christie!

#snartsommarlov #plugga #läsa #agathachristie #ochsåvardebaraen #kaffe #fredag #1juni

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards