Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Helena Häll - 22 mars 2018 20:28

Ja eller ledig och ledig! Men jo den får klassas som ledig, igår hade vi vår avslutande gigantiska tenta i forskningsteorier och vetenskapsmetoder (eller om den hette tvärtom) jag har redan förträngt! Och vår nya kurs börjar först imorgon! Så va blir idag, jo en ledig dag! Välbehövligt! Men som student är du ju egentligen aldrig helt ledig, men idag var jag väl så nära som man kan komma! Imon börjar vi ny kurs om bibliotek och fältstudier (och jag bävar för att den kommer bli jobbig!) usch ja, men snart är det sommarlov!

Men idag denna (lediga) dag har jag njutit av att lyssna på ljudbok (Harry Potter och hemligheternas kammare) och till detta har jag pusslat mitt roliga pussel! Och det börjar gå framåt ordentligt! Så roligt är det! Jag har även varit på biblioteket och lämnat tillbaka lite böcker och gått runt munksjön, mött upp Emelie (från Tranås) på A6 och käkat lite mat med henne! Alltid lika kul att se henne, vi har så roligt ihop! Sen fick jag skynda mig hem på styrelsemöte och nu sitter jag uppkrupen i soffan och är dödstrött! Så är väl snart dags att sova och imorgon är det fredag!

#student #ledigdag #torsdag #vänner #munksjön #A6 #HarryPotter #hemligheternaskammare #ljudbok #storytel #pussel #1000bitar

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards