Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Helena Häll - 4 mars 2018 21:49

Nu ligger jag nedbäddad i sängen efter vi sett första avsnittet av årets säsong av mästarnas mästare. Jag har faktiskt aldrig sett det innan, men nu undrar jag lite varför. Det är ju spännande (även om jag sa innan att skidlaget skulle va överlägsna precis som dom också va!) annars idag har vi varit och tränat på ett pass på Friskis & Svettis, cirkelfys soft! Alldeles lagom bra pass för mig! (Förra veckan var vi på något vanligt cirkelfyspass och jag trodde jag skulle dö!) men detta var mer humant för mig! Sen har vi även både handlat och quiz på bishops!
Igår hängde jag med mina bästa killkompisar på en härlig drinkkväll och det var alltid lika trevligt som vanligt! Tack grabbar för igår!
Nu somnar jag snart av mig självt här och imon väntar ännu en dag i Borås!

#mästarnasmästare #träna #friskissvettis #jönköping #quiz #bishops #storhandla #icamaxi #grabbkväll

Tack för igår grabbar! #sunstrokeproject

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards