Alla inlägg den 26 februari 2018

Av Helena Häll - 26 februari 2018 22:20

Idag fick Telia driftstörningar på sitt nät i Jönköping och hela nätet låg nere (för oss som har Telia vill säga). Allt slutade fungera, internet, wi-fi, tv, telefon, ja you name it! Stängde jag av wifit på telefonen så funkande inte ens 4G nätet och jag insåg, man blir ju helt lost! Här skulle jag plugga hemtenta och seminariefrågor men det sket sig! Efter tag gick jag hem till pensionärspappa (som jag gissar har typ comhem) eftersom internet funkade, där fick jag skriva ut alla mina papper istället och gick hem och fortsatte plugga. På eftermiddagen kom internet, tvn och allt igång igen och Martin och jag jublade och firade med lasange och en ny serie! Stranger Things heter den. Lite flum blandat med läskigheter, sci-fi o drama typ, Hahaha! Men måste säga att jag gillar den skarpt! Mycket bra serie! Imon blir det nog lite mer avsnitt när jag kommer hem från Borås! Vilket jag ska åka till redan kl 07.00 imon! Snark!!

#driftstörning #sibiriskvinter #telia #ingetinternet #ingentv #ingenmobil #handikappad #lasange #strangerthings #netflix #nyserie

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards