Alla inlägg den 20 februari 2018

Av Helena Häll - 20 februari 2018 20:51

Idag är det exakt 10 år sen min farfar gick bort.. 10 år!!! Herregud vad tiden springer iväg.. det är dagar som denna när man inser att livet går ganska fort ändå.. (även om det känns väldigt långsamt ibland) men 10 år är faktiskt en ganska lång tid, i relation till mitt liv är det nästan en tredje del.. (jag är 31 för de som inte råkar veta detta!) men min farfar var både den första släkting som gick bort och den människa jag känt som var född först.. eller hur man ska uttrycka det.. jag har aldrig känt någon som var född före 1919 (min mormors syster är det med, men senare på året än farfar - och hon lever dessutom fortfarande!) men det var en liten parates.. men som sagt så var farfar min en härlig människa som skulle fyllt 89 två månader efter han skulle gick bort! Min farmor var lite yngre, men hon gick bort först nu i somras, nästan 94 år gammal. Men tänk som sagt vad tio år går fort och vad mycket som har hunnits med, både roliga och tråkiga saker! Men mest roliga skulle jag gissa då det sägs att livet går fort när man har roligt!

#farfar #10år #vartartidenvägen #farmor

Överst är min farfar och här underst är bröllopsfotot på min farmor och farfar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards