Alla inlägg den 29 januari 2018

Av Helena Häll - 29 januari 2018 20:15

Idag är en stor dag! Från och med idag har vi ansökt om att bo ihop på riktigt, Martin och jag! Från med idag står vi skrivna på samma adress och är sambos på riktigt (inte bara på låsas som innan) Hahaha! Sen att vi har bott ihop i många, många månader redan är en annan sak! Och om man tänker efter så blir det ju lite läskigt när vi planerar att bo ihop tills.. ja för alltid! Så nu är vi med andra ord sambos för all framtid! Vilket gör mig mycket nöjd och lycklig! Han är världens bästa den där karln jag hittade (eller rättare sagt som hittade mig..) vi har firat dagen med att göra pastasallad och köpt present till lille Herman som vi ska hälsa på i helgen! Sen har jag även blivit godkänd på både min tenta och min informationssökningsuppgift och klassifikationen är nu helt klar! Det går bra nu kompis!

#sambo #sammaadress #duochjag #påriktigt #pastasallad #herman #godkänd

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards