Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Helena Häll - 22 januari 2018 21:38

Idag har varit en låååång dag! Gick upp vid sex i morse och gjorde mig i ordning för att kvart över åtta åka mot Borås och heldag i skolan! Jag och Sofia satt i biblioteket och pluggade både på vårt seminarium och vår gruppuppgift! Sedan åt vi lunch i en ny matsal vi hittade idag! Matsalen i tornrummet (lite Harry Potter över det - vilket passar oss perfekt som de två Harry Potter fanns vi är!) passade nog när vi åt började de vid bordet jämte att börja prata om just Harry Potter! Haha! De hade nog samma tanke som vi! Iallafall på eftermiddagen hade vi alc - seminarium vilket betyder active learning classrum.. typisch nått sånt! Betyder i vilket fall vi inte bara kan sitta och prata utan behöver vara aktiva också! Haha! Men mycket lärorikt iallafall! Och sen när vi var färdiga så fick jag vänta över en timme på att min buss ska gå hem! Så typiskt (och det är som vanligt!) men vad gör det när man kommer hem till Jönköping vid sex på kvällen och blir hämtad vid stationen (som vanligt) av min man och inte nog med det, utan det serverades ungsbakad fläskfilé, ugnsrostade potatis o morötter och sallad och sås!!! Alltså vilken man jag har! Som han har ansträngt sig för min skull! (Och kanske för sig egen med då han säkerligen också va hungrig) och mycket gott vad det! Så nu är vi mätta, goa och glada resten av kvällen! Tack Martin du är min ängel!

#måndag #bortskämd #borås #bibliotekshögskolan #fläskfile #potatis #mat #minmanhankan #mättochnöjd

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards