Alla inlägg den 18 januari 2018

Av Helena Häll - 18 januari 2018 21:29

Idag får ett bli ett kort inlägg, nämligen dags att sova snart! Idag har det varit en väldigt innehållslös dag, har liksom inte gjort något vettigt alls! Jo men plugga får väl anses som nyttigt då men annars mest bara lagat mat och tittat på tv.. och helt plötsligt har jag fastnat framför konståknings-EM och deras paråkning i isdans (eller va de nu va..) jag blev helt fascinerad av dem och imponerad med för den delen så jag blev sittandes i typ två timmar bara tittandes på detta! Förövrigt blev jag sååå besvikennnär det va klar, jag hejade på det franska paret och så kom de fyra med minsta möjliga marginal!!! Usch de va så ledsamt! Men men, det är ju bara sport!

Men samtidigt passade jag på att måla naglarna med, jag gjorde lite extra nagelfix med en blomstjälk i två nyanser av grönt och rosa blommor på fyra naglar.. om de nu ser ut som de får ni själva avgöra.. Martin tog det ett tag innan han såg det!! Men han kom på det helt utan min hjälp! De andra naglarna målade jag grå för att få lite konstrast till de andra.. men vet inte om jag ska ta bort det gråa och bara ha blomstjälkarna! Får fundera på det tills imon!

#torsdag #plugg #innehållslösdag #konståkning #konståkningsem #moskva #isdans #målanaglarna #nagelfix #nailart

Detta var det ryska paret som vann tävlingen sen!

[Bild]

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards