Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Helena Häll - 14 januari 2018 21:28

Jag och Martin har helg helgen åkt runt och firat födelsedagar och ätit mat! Igår var det hem till min mamma och pappa och firat att pappa fyller 64, där bjöds det på grillat och spelkväll! Vi spelade vem vet mest och jag vann!! Vilket geni jag är alltså, eller kanske inte, haha! Jag vann på att mamma svarade fel och alla vi andra fick poäng!

Idag har vi varit hos Martins mormor och morfar och firat båda två! Lisbeth fyller 79 i onsdags och Arne 81 imorgon, så kl 16 idag vankades tre rättersmiddag med halva släkten och jösses vad vi åt, när tre rätter vad avklarade var det dessutom tårta på det! Ja, jag har ont i magen ifall någon undrade, tanke på att jag har stora problem med den i vanliga fall så känner jag som en stoppad kalkon just nu, Hahaha! Så nu blir det läggdags och så hoppas vi maten har trillat ner i benen imon när jag vaknar så jag får plats med någon frukost!

#födelsedagar #mat #proppmätt #firar #pappa #mormor #morfar #helg

Här ovan är bilder från lördags när vi åt och jag vann spelet!

Här är ovan är bilder på våra tre rätter från idag, utan tårtan då.. den kom efter all denna mat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards