Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Helena Häll - 3 januari 2018 21:56

Idag har jag (vi) haft en p-onsdag! Vi har gjort hemmagjord pizza, mumsigt god med skinka, lök, tomat, mozzarella och svamp! Sen har jag pluggat, har ju insett att jag har tenta på tisdag! Ahh! Och för att ha tenta behöver man ju plugga! Klassifikationssystemsteori - ni hör ju! Man kan ju skratta ihjäl sig för mindre! Men sen har jag ju också sett på prisbelönad film.. ja eller den har ju några år på nacken, men sagan om konungens återkomst (såg härskarringen härromdagen och sagan om de två tornen igår) var länge sen jag såg dom så nära irad men de var lika bra som vanligt! Men man börjar kunna både filmerna och replikerna! Nu blir det strax sängen för en ny dag med plugg men utan pizza och utan sagan om ringen maraton!

#plugga #klassifikationsteori #tenta #hemmagjordpizza #saganomkonungensåterkomst #lordoftherings

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards