Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Helena Häll - 3 augusti 2017 20:41

Idag har vi.. hmm.. legat i solstolen och badat! Typ hela dan! Det är kvalitetssemester det! Gå två meter från solstolen till den 29 gradiga vattnet i poolen! I luften var det mellan 34-36grader (hemma är det typ 15 grader och regn.. Hahaha!!) men dagen började med frukostbuffé och lyxomelett, sedan sol o bad och vattengympa, sedan lunch och när vi skulle gå därifrån så ville pappa ha sina gula badbyxor, mamma ger han det första gula hon fiskar upp ur väskan.. (HENNES gula badbyxor!! Hahaha!!) sen solade vi och badade igen (dock med egna badkläder på oss) sen duschade vi oss och gjorde oss iordning (ja jag torkade nagellacket i vår aircondition) för kvällens tema; black and white (de ska Michael Jackson show ikväll! Som Förövrigt dog 25juni 2009 - ja jag vet.. nördhelena! Men jag har lärt mig det nu!) men i vilket fall har de har klätt trappräckena i svart och vitt, dukat hela matsalen med svarta och vita servetter, serverings och receptionisterna har alla klätt sig i svart och vitt, så även jag och mamma! (Och halva Victor!) pappa han har klätt sig i grått.. Hahaha! Och nu sitter vi iallafall matsalen, studerar fulla asiater, o gipsade engelsmän och dricker vår egengjorda sangria och väntar på att Michael Jackson ska inta scenen vid poolen! Tjipp o hej från mig!

#kroatien #dubrovnik #allinclusive #blackandwhite #michaeljacksson #semester #familjenannorlunda

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards