Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Helena Häll - 2 augusti 2017 20:33

Jag har ju glömt att berätta att nu är jag på resa igen! Del 4 av semestern, Kroatien och Dubrovnik! Denna fina stad på Kroatiens kust och givetvis som vanligt när det gäller familjen Häll så har vi varit på hotellet innan! Club valamar på halvön babin kuk (ja på riktigt halvön heter verkligen typ babian kuk på riktigt!) men här har vi det bra, kom igår och har sen dess hunnit åka ett litet flygplan (så litet att pappa knappt kunde äta för han inte fick plats) sen åka transferbuss med guiden med världshistoriens mest monotona röst (både jag och pappa jublade när vi fick kliva av!) sen sova (eller brorsan sov och ja va mest vaken), sedan äta frukost buffé! Jag fick mig bland annat en egengjord omelett (så gott!), vi har även solat och badat hela dan vid poolen och dessutom ätit lunch med (Gud vad vi äter!) vi vattengympat också jag och morsan och badat i massor för idag har vi haft 34 plusgrader! Skönt och härligt minsann, men den monotona guiden trodde dock de ska komma Sahara vindar i veckan och pressa upp temperaturen en bra bit till, då får vi nog flytta ner i poolen helt och hållet! Nu sitter vi vid middagen och äter (igen) Gud kommer rulla när jag kommer hem igen, tur att det är dags för träning med min nya PT (läs Martin, vilket jävla jobb du har framför dig, haha!) nu längtar jag till sängen för att som bror brukar säga, somna in!

#kroatien #dubrovnik #familjenannorlunda #pool #varmt

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards